pondělí 17. září 2012

PFW

  Letošní rok znamenal pro Prague Fashion weekend řadu zásadních změn, jednak se změnilo místo,
přibyla střecha nad hlavou, vstupné už nebylo zdarma a beze změny nezůstali ani prezentovaní návrháři
a značky. Podle toho co jsem na fashionweeku viděl a zažil, to byly všechno změny k lepšímu, především
úžásná lokace u Pražského hradu, která vynikla zvláště v noci, kdy byl liduprázdný nasvícený hrad opravdu
unikátním místem pro pořádání "svátku módy". Tento ročník sem si parádně užil a už se těším na další
pořádný fashionweek, který česká móda tak zoufale potřebovala.
  


  V pátek večer jsem se vydal na přehlídku Jakuba Polanky, která byla zřejmě nejpopulárnější
( a nejznámější ) ze všech nabízených, soudě podle vyprodaných lístků. Trochu jsem neodhadl
vzdálenost metra Hradčanská od samotného Hradu, a tak jsem si dal kvůli časové tísni malý
orientační běh kolem letohrádku přes několik nádvoří až k Hradčanskému náměstí, kde stál
onen velký přehlídkový stan, to celé samozřejmě v obleku a s mými novými semiškami z Paříže :D

  První co mě příjemně překvapilo - neviděl jsem tam špatně oblečenou osobu, když pominu
některé z fotografů u mola, slečny i páni vystajlovaní podle nejnovějších trendů, tedy to, co známe
z fw v New Yorku či Paříži. Ačkoli jsem doběhl o pět minut pozdě, před stanem se stále kupila
fronta, a tak jsem alespoň získal čas se vydýchat. Vevnitř v "předsíňce" byl bar ( prohibici vyhlásili
před hodinou, tam o tom tušil málokdo ) a stanoviště fashion tv, po další kontrole lístků
jsem se konečně dostal do přehlídkového sálu.



  Samotná přehlídka začala asi s půlhodinovým odkladem, kolekce obsahovala poměrně velký počet modelů, dominovaly šaty, mezi barvami převládala šedá a tmavě vínová. Určitě si mezi nimi najdete
svoje favority. A co je hlavní, vypadaly jako běžně nositelné, ne jako u haute couture některých světoznámých značek. Kolekci bych popsal jako svěží, která se nesnaží za každou cenu dělat něco nového, což je myslím v tomto případě fajn, ostatně jak říká sám Jakub Polanka "Móda je jen našlehaný vzduch,
styl je mnohem důležitější.."

Pro více fotek rozklikněte ...
                             

front row:

 

                                             

runway:











 Omlouvám se za kvalitu fotek, ale světlo vevnitř mému foťáku vůbec nepřálo...


Žádné komentáře :

Okomentovat