čtvrtek 4. října 2012

Designblok Premiere Fashionweek 1

  Dnes jsem se zašel podívat na přehlídku Zuzany Kubíčkové, která se odehrála
uvnitř kostela sv. Šimona a Judy v Dušní ulici. Cestou jsem "potkal" u Staromáku
jeden poutačů v rámci Designbloku ( viz foto ), a chvilku poté jsem v Pařížské
narazil na otevírací párty u Tiffanyho.  Příjemně mě překvapilo, že i ve čtvrtek
večer to v Praze žije!


  K samotné přehlídce jen pár slov, jelikož je pozdě a zítra se chystám na další tři.
Zuzanu Kubíčkovou jste mohli vidět i loni, ale tento rok byla její kolekce totálně
( myslím opravdu hodně ) odlišná. Zatímco minule zaujala šaty, sáčky a psaníčky,
tento rok to byly modely na způsob spodního prádla, občas proložené večerními šaty,
které k němu ale měli také blízko. Mě osobně se líbilo několik modelů, ty najdete na
fotkách níže. Rozhovor s návrhářkou a informace o loňské kolekci najdete na Jedenácti kočkách.

Pro více fotek rozklikněte..














Žádné komentáře :

Okomentovat