neděle 18. listopadu 2012

Christmas shops: Adress Idea

Soudě podle výzdoby obchodních domů už nám Vánoce klepou na dveře.
Díky tomu jsem se rozhodl připravit pár tipů, kde budu hledat vánoční dárky
a dárečky já. Doufám, že zde najdete alespoň trochu inspirace...

obchod:
The Adress Idea
28.října 7   Praha 1

Co v něm hledat?
vintage oblečení, cvočkované doplňky nebo i ocvočkování vlastního oblečení

Začnu obchodem, se kterým jsem se seznámil na cvočkovacím workshopu 
v rámci Dreft fashionweeku. Adress Idea k nám dováží jednak značky 
jako např. Paul Frank, ale hlavně spoustu úžasného vintage oblečení. 
Nabízí legendární staré Levisky či vojenské kabáty. Najdete tu ale i Burberry,
košile původně určené pro kanadské dřevorubce nebo hromadu Conversek.
Z nových kousků stojí za zmínku boty Red Wings (první foto),. Stejně jako jeansy
a kostkované košile byly původně určeny jako pracovní oblečení. Dnes je ale najdete 
v každém módním obchodě. Stačí se kouknout k Baťovi nebo Deichmannovi.

Charakteristické pro tento obchod je spousta ocvočkovaných věcí (které jsou
v poslední době in). Od holinek, pásků až k univerzitním bundám. Ty se mi mimochodem
strašně líbily!  Fascinovalo mě na nich, že jsou to opravdu ony originální kousky, které nosili 
američtí univerzitní sportovci v minulém století. (viz. nový outfit).
Kromě toho si zde můžete nechat ocvočkovat i své vlastní oblečení.

Pokud se vám líbí tento styl oblékání (říká se mu rugget), můžete se o něm dozvědět více na:








Pro více fotek rozklikněte.. 







 Armádní kabáty na ruskou zimu



 
Cvočky, cvočky everywhere!




3 komentáře :

  1. Velmi pěkný článek:) Ráda tento obchod v budoucnu navštívím, vintage kabáty, Conversky - pro to mám slabost:) Ten zimní kabát pro ruskou armádu by také nebyl k zahození (tady v severních Čechách je pořádný kabát nezbytnost;)).

    OdpovědětVymazat
  2. Musím se tam zajít podívat na ty ocvočkované conversky! :D

    OdpovědětVymazat
  3. jojo, tak tohle by pro mě byl ráj! a jak vidím, tak tam mají plno zajímavých kousků i bez cvočků, třeba ty boty :) Každopádně až se do Prahy dostanu ( mám to trošku z ruky :D ) obchod navštívím a s prázdnou snad neodejdu:)

    OdpovědětVymazat