neděle 11. listopadu 2012

Sunny November


V sobotu odpoledne jsem vyrazil s Terkou (terezasplace) na náměstí Míru nafotit podzimní outfity.
Přálo nám počasí. Na rozdíl od posledních dnů bylo slunečno, a i celkem teplo.
Také jsme ještě fotili na mém tajném místečku (je to hned vedle Nuselských schodů).
Pak jsme stihli zajít zpět na Mírák na ochutnávku do nově otevřené Costy.


   


Pro více fotek rozklikněte.. 





 Je tam něco?



 facepalm :D

zase pan chytrej :DD


hooded coat, brýle i puntíkované ponožky -  HM, košile Reserved, jeans Bershka, boty CA


 
foto by Tereza :)

8 komentářů :

  1. Fotky se mi moc líbí. :) Zvlášť ta poslední je zajímavá :D

    OdpovědětVymazat
  2. špatně jsi to popsal! :D to nemělo bejt "je tam něco?" ale "zapomněl jsem si klíče od své předzahrádky a musel jsem přelézt přes plot, abych se dostal do své rezidence" :D

    OdpovědětVymazat
  3. I: díky :)
    T: tak gentleman nikdy neupozorňuje na svůj majetek :DD
    W: už jsou tady (hned pod vyhledávání) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Proč se to, že bloguješ dozvídám až teď? Mně se taky nic neřekne:) Vlastně jsem čekala, že si blog jednou musíš založit, ale nevěděla jsem, že ho máš už 4 měsíce:D Ale pěkný:)
    S přáním pěkného zbytku dne a hodně štěstí při zítřejší matice Jituška

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, synu, jsem na tebe pysna, moc ti to slusi! :))
    Tva oblibenejsi matka- T.

    OdpovědětVymazat
  6. Hi! Im fran, a spanish male fashion blogger. Maybe you like my style and want to follow me

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    OdpovědětVymazat