sobota 29. prosince 2012

Christmas presents



Dole můžete vidět výběr pár kousků z toho, co mi Ježíšek nechal tento rok pod stromečkem.
Kromě těchto kousků - parádní preppy košile s kravatou, jarní botky, moje oblíbené Lamborghini vůně
a vysněný kávovar od babičky, mě potěšila ještě knížka od táty, kterou sám napsal.
Jmenuje se "Krása starých míčků" a vypráví o počátcích golfu a výrobců golfových míčků.
Tento rok jsem ale hlavně od všech vybíral obálky, protože bych rád našetřil na Vespu,
ale jak se znám, tak mi obálky moc dlouho zavřené nevydrží... Tak snad to tentokrát vydržím!!

Nahoře máte dárky od Terky, ze kterých jsem měl také vééélkou radost :)
...no snad mě za to tričko ve škole neukamenujou....

  Pro více fotek rozklikněte ...


3 komentáře :

  1. DAT SCENT :D :D Včera jsem převoněla Alfieho!

    Hihi! Né, pochválí ti ho, rozhodně! No a když ne, tak si ho přepíšeš.. :D :D

    OdpovědětVymazat