středa 12. prosince 2012

Christmas shoping - Dresden

V sobotu jsme s partou kamarádů (tedy převážně kamarádek) vyrazili
na vánoční nákupy do Drážďan. Jeli jsme ve velké skupině, a tak mě vlak
tam i zpět vyšel na 230 Kč, takže nebylo nad čím váhat! Cesta tam (odjezd v 7:00)
byla sice trochu horší - vlak byl narvaný a místo k sezení se opravdu nedalo sehnat,
ale zpátky (18:00) to už bylo lepší a nakonec jsme si tam místečko urvali.

V centru Drážďan je na nákup asi nejlepší obchodní galerie Altmarkt, která je obrovská
a nabízí spoustu značek oblečení, bot i doplňků, dekorace, hračky a další.
Vyplatí se zde nakoupit dražší značky - obchodů typu Van Graaf je tu hned několik,
i značka Hollister se mi zdála levnější. Výborné nápady jsem viděl v Geekshopu (viz foto dole).

Já jsem ale nakonec stejně skončil v HMku, odkud jsem si odnesl vínovou mikinu
a lá American Apparel a šedé mikino-triko, které se na zimu také hodí. Pokud by jste
HM také hledali, najdete ho po cestě od Altmarku k nádraží, Prager Straße myslím.
Vyplatí se projít si i vánoční trhy na náměstí před obchodním centrem, ochutnat zdejšího
bratwursta (který mi ale moc nechutnal), slavnou štolu, svařák nebo kandované ovoce.

Drážďany byly pěkný příjemný výlet s vánoční atmosférou, ale nákupy se mi zde zase
o tolik lepší než u nás nezdály. Pro dražší kousky se to možná vyplatí, ale běžné věci
tu pořídíte za stejno jako v Česku.

Bohužel tam s námi nemohla být Terka, kterou skolil zákeřný kašel, a s níž by nákupy
byly ještě větší zábava. Sice prý byla velmi smutná, ale aspoň nezmrzla tak jako my...

PS: teple se oblečte, vážně je tam větší zima než u nás ;)






Já + jablko v cukru

Pro více fotek rozklikněte.. 












Twilight everywhere











 Altmarkt




Za fotky děkuji Terce Hacové a Danče Nemravové (ale příště už ti foťák asi nepůjčím) :D

Ještě pár fotek z mobilu...


 trička v geekshopu



 nakonec vyhrála druhá vínová mikina - outfit coming soon

tohle jsem si prostě musel zkusit :D

4 komentáře :

  1. 1.)"nakonec jsem skončil v HMku, kde jsem dělal křena mým dvoum kamarádům, kteří byli v kabince velmi podezřele dlouho a řekl bych, že jen zkoušením mnoho oblečení to nebylo.."
    2.)zmínka o mě dobrýýý, ale teda mohl ses snažit víc...např. "byl jsem velmi smutný, bloudil jsem po Drážďanech jako tělo bez duše a ani obchody s oblečením mě nehřály u srdce a netěšily tak jako její přítomnost... :( :( :( "
    3.)to tričko: Terka approves :D

    OdpovědětVymazat
  2. 1)Kdybych jim dělal křena, tak jsem s nima i v tý kabince (a tam bych být moc nechtěl)
    2)Terka si zatim doma jedla steak, takže může být ráda i za tohle :P :D
    3)hemmm :)

    OdpovědětVymazat
  3. Poseru se z té fotky s jablkem v cukru :D:D:D A ty pizzy z gumídků, to je taky něco. V Dráždanech jsem ještě nebyla, ono Moraváci jezdí do Vídně na trhy a to je taky moc kouzelné město :)

    OdpovědětVymazat
  4. :DD sladkosti tam maj vymakaný no :D a do Vídně bych se taky rád podíval, ale tenhle rok už to asi nestihnu... :(

    OdpovědětVymazat