středa 5. prosince 2012

Winter socks

Pokud jde o mě, zima není zrovna moje nejoblíbenější období. Jednak proto,
že se mi vždycky podaří chytit nějakou chřipku (jako mám třeba teď) a také
kvůli mrazivému počasí, které zrovna nemusím. Takže když vynechám Vánoce,
koulování, Silvestra a lyžování, můžu klidně říct že Winter sucks!

Ale na všem špatném je i něco dobrého, takže i na zimě mám pár věcí rád!
Jednou z nich jsou třeba pořádné ponožky, které přes léto moc neunosím.
A jelikož je dnes Mikuláš - ke kterému ponožky prostě patří, tak se s vámi
o pár kousků z mé zimní kolekce podělím :)

Máte také rádi zajímavé ponožky? Nebo preferujete klasiku? 


Americano

 
Chiquita


  Vánoční


K výše jmenovaný patří ještě puntíkované - vše Topman, úplně vespod pak červené (skvělé k obleku) - CA

2 komentáře :

  1. Já si jedu černou klasiku :D Případně žádný.. :D
    Nejlepší jsou ty puntíkatý v Converskách! Ty ovocný jsou příliš funky...a ne, ty nemáš funky styl! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám klasický v barvě kalhot, ale teď přemýšlím o "zajímavějších" :)

    OdpovědětVymazat