čtvrtek 3. ledna 2013

Evening walks

Musím uznat, že Praha mě stále nepřestává překvapovat! Snad při každé procházce objevím něco nového.
Před pár lety to byl třeba Letohrádek královny Anny, který je dnes jedním z mých oblíbených míst v Praze.
Nedávno jsem nedaleko od něj, za Pražským hradem, objevil uličku Nový Svět. Samozřejmě že jsem
byl na Hradčanech mnohokrát, a i do okolí Nového Světa jsem několikrát podíval, ale až teď jsem přišel na
další kousek té magické Prahy. Klikatá ulička, staré malé domky a atmosféra s géniem loci, které na nás
dýchá na každém kroku. A i když je to od Hradu opravdu kousek, turistů jsem tam potkal jen pár. 
Takže až budete někde v okolí, zajděte se podívat, myslím že nebudete litovat :)





Pro více fotek rozklikněte ...





 



2 komentáře :

  1. Praha je skvost ;)

    art-in-the-eye.tumblr.com

    OdpovědětVymazat
  2. Praha je krásná, kdybych tam bydlela, procházím se po těch starých uličkách pořád!:)

    OdpovědětVymazat