čtvrtek 28. února 2013

Let it snow





kabát Zara, šála Reserved, košile, boty a chinos Pull and Bear, ponožky Topman, vesta HM

 Vzpomínka na sníh (s šálou od paní fotografky ), ale jsem rád, že už to roztálo. Snad to vydrží!
Včera jsem začal číst Kdo chytá v žitě. Strašně mě to chytlo, takže jsem už měl večer přečteno. Plánuju
 se o tom rozpovídat v příštím článku. Teď hledám náhradu, tak jestli máte nějáký tipy, budu vděčnej :)


Co mi poslední dny zní v uších (a když ne v nich, tak v hlavě :D)


NEZAPOMEŇTE NA GIVEAWAY

6 komentářů :

  1. Skvěle, Adame, ty, má matka, dva psychotičtí vrazi a já jsme zatím jediných pět lidí co zbožňujou Kdo chytá v žitě, o kterých vím :D Jen tak dál!
    Tižana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hej tchýně, jako nezapomněla jsi na někoho? *velmi-uražený-a-zároveň-smutný-smajlík*

      Vymazat
  2. Zavolej až to přečteš po dvanáctý :D

    OdpovědětVymazat
  3. Supr ponožky, ty mě fakt pobavily! :D
    Na tu knihu slýchávám samou chválu, must-have! A já osobně například miluju O myších a lidech, tu jsem si hned po přečtění musela ještě pustit ve filmové verzi, taková moje srdcovka :)
    Jo a skvělá hudba, opět.

    OdpovědětVymazat
  4. Mockrát děkuji! Hlásím se na Výtvarnou činnost pro základní a střední umělecké školy. Studovala jsem uměleckou, takže Ekonomka byl pro mě velký šláp vedle :D
    Na Český Krumlov se neskutečně těším, je to jediné město v ČR, které opravdu z celého srdce potřebuju vidět naživo, musí to tam být nádherné!
    A Runaway od YYYs miluju úplně nejvíc, šetřila jsem si ji na nějaký depresivnější článek :D

    OdpovědětVymazat
  5. hehe,našla som prvého chalana blogera:) konečne:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat