pondělí 25. února 2013

Gillette giveaway



Tak a konečně je tu slibovaná giveaway! 
Můžete pro sebe či pro někoho blízkého získat holící strojek Gillette, který jsem získal od společnosti
 Procter and Gamble. Jako popis budu jen krátce citovat jeho obal. Ten hlásá, že má oproti minulým modelům ještě tenčí a jemnější břity a nabízí méně vytrhávání a tahání vousů a je s ním možné se pohodlně holit i proti směru růstu vousů. 

Stačí jen, aby jste dodrželi následující návod:

1) Staňte se (pokud ještě nejste) pravidelným čtenářem mého blogu

2) Sledujte mě na mém instagramu 
(jestli nemáte, tak mi dejte alespoň pěknou otázku na formspringu,
 nebo mi napište nějáký pěkný vzkaz do komentářů, ať je co číst ;)

3) Napište mi do komentářů váš email, ať se můžeme domluvit na zaslání nebo předání (Praha).

Giveaway končí v pátek 8.3.2013 v 23:59

Hodně štěstí!

9 komentářů :

  1. Jsem asi první, tak třeba budu mít štěstí, jinak super blog! allfibld@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Snad moje první účast v giveaway fremycz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, taťkovi by se to určitě líbilo! :D Instagram nemám, pěkný vzkaz.. Po dlouhé době jsem narazila na klučičí blog a vypadá dobře, pořádně si to tu ještě prohlédnu !
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduju, všechno sleduju a taky sleduju, že je to zrovna věc, kterou potřebuju, protože mě opuští můj elektrický stroj !
    kuba.skrivanek(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Co vše si s tímto strojkem, Adame, holíš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní:
      HA! To by tě zajímalo, coo?!

      Vymazat
    2. Terka: Zase ho/jí moc nevystraš, co když je to fanynka :DD

      Vymazat