sobota 16. března 2013

Glasses like James Dean






 




parka Bershka, kalhoty a svetr Pull and Bear, košile Reserved, boty Zara, brýle Grooviet



V pondělí mi poštou dorazily brýle, které jsem si minulý týden
objednal z ebaye. Normálně nosím skoro pořád čočky,
což ale pro moje oči není uplně to nej. Tak jsem se rozhodl
jim trochu ulevit a udělat to samozřejmě i stylově.
Vybral jsem si model ve stylu, který nosil James Dean,
ale podobné jsem viděl i u Ryana Goslinga nebo Johnyho
Deppa.

Brýle jsou od nové irské značky Groovíet a vyšly mě levně
(minimálně oproti českým optikám) na 600 korun včetně
poštovného. Ještě si do nich musím nechat udělat skla,
což ještě nějakou tu chvilku potrvá. Pak už ale můžu konečně
zase hrdě nosit brýle! (dokonce i celkem dobrovolně) :D
A jak se vám líbí? Máte taky okuláry, nebo nosíte raději čočky? :)

Jinak se snažím splnit, co jsem v minulém článku slíbil
a pracuju na videu z CCF show, které snad bude hotové dnes.
Kdyby jste se náhodou nemohli dočkat, tak si zatím pusťte
pár z mých "right now favourite" písniček...






6 komentářů :

  1. vypadají dobře:)
    taky nosím skoro pořád čočky, brýle mám, ale necítím se v nich dobře - sice mi všichni říkají, že mi sluší, ale třeba to říkají jen ze soucitu haha :D
    chtěla bych si pořídit dioptrický raybany, ty bych nosila dobrovolně a velice ráda:)

    OdpovědětVymazat
  2. James Dean v Česku, juhu! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné! ty brýle jsou naprsto perfektní a moc se mi líbí i ten svetr! :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  4. ty brýle jsou úplně super, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. opravdu povedený outfit super moc ti to sluší TEE :)

    OdpovědětVymazat
  6. Co takhle rebel bez příčiny James Dean ležérně se pohupující ve vašich uších? http://lovemusic.cz/produkt/3765-trsatkove-nausnice-james-dean

    OdpovědětVymazat