neděle 14. dubna 2013

DOX








Konečně jsem si našel chvilku na to, abych jsem mohl nahrát fotky z naší návštěvy DOXu.
(Jsou týden staré, ti kdo sledují můj instagram už asi ví, že jsem od té doby ztratil pár vlasů :D )

Právě teď jsem ale na výměném pobytu, takže to s příspěvky bude možná trochu složitější. 
Ale zase se můžete těšit na nějáký článeček o Německu a asi i další sérii fotek z Berlína :) 

Jinak DOX je parádní galerie (i designshop) a kdo tam ještě nebyl tak by to měl rychle napravit.
Já jsem se tam dostal poprvé před týdnem a od té doby jsem tam byl dvakrát :D

Fotky (ty na kterých jsem já fotila Terezka.
















parka, jeansy a košile Bershka, boty Converse, taška Jules, tričko Pull and Bear


like a Superman

nebo taky ne :D


zase ksicht :D








Maxim Velčovský :)



Banksy :)

2 komentáře :

  1. někdy se tam musím podívat, určitě by se mi tam líbilo :)
    a na články o Německu i fotky z Berlína jsem zvědavá, taky jsem byla před pár lety výměnném pobytu :)

    OdpovědětVymazat
  2. proč vypadám, jako že jsem 3 dny nespala/chci tě zabít pohledem/právě jsem hodinu brečela?? :D :D

    OdpovědětVymazat