pondělí 1. dubna 2013

Polo shirt and Bowling

Hmmm... Tak tohle ani nevim jak uvést :D
  

  Strájk!


 Jakou koulí asi budu dneska házet? :D

V pátek jsme s Terkou a jejíma spolužačkama vyrazily na bowling. A jelikož jsme měli ještě chvilku
před začátkem hry, tak jsme stihli nafotit outfit. Jinak dávno slibované video se odkládá na neurčito,
protože mému měsíc starému notebooku odešel harddisk :..( Samozřejmě jsem je neměl nikde zálohované,
tak doufám, že se z něj videa snad podaří zachránit.



   
  upřímný pohled :D



 Už aby bylo léto a já si moh hrát s koženou bundou na Top Gun!
parka Bershka, chinos Pull and Bear, polo Ascot sport, boty Converse, sunnies H&M, ponožky Topman

Další moje oblíbené, první dvě možná znáte z GG, třetí asi nemusím představovat :)

4 komentáře :

  1. Fuj, vypadáš strašně! Nechápu, že sem takový fotky vůbec dáváš..kdo se na to má koukat... :-/







    p.s. dneska je apríl :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. jee, můj přítel si zrovna včera koupit stejný kalhoty...samozřejmě jsem radila já! :D
    a líbí se mi ty barevný ponožky v bílých converskách :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sekne ti to, fakt že jo a máš super vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  4. sluší ti to! myslím, že se k sobě s terkou moc hodíte :))

    OdpovědětVymazat