pondělí 22. dubna 2013

Thale exchange program

Včera jsem se vrátil z výměnného pobytu v německém Thale. Před odjezdem jsem se trochu bál,
protože německy umím žblebtnout tak tři věty a Němci byli většinou o rok nebo o dva mladší než my, 
a tak jsem od toho nic moc neočekával. Ale teď po návratu si myslím, že to byl náš jednoznačně 
nejlepší školní zájezd s partou výborných lidí, na který bych jel okamžitě znova.

Něco málo jsem se naučil i něměcky, i když jsem většinou komunikoval v ájině 
a poznal jsem jak to vypadá v normální německé rodině (ano, opravdu se mají lépe než my :D).

O výletu do Berlína a o mém docela slušném nákupu v Primarku se ještě dočtete :)  


v sousedním Quedlinburgu

 šťastnej s hromadou donatů v Berlíně




 zahájení bylo v němčině, takže jsem moc nepobral :D

 prostě smile :D

 spolužačka :D určitě zčekněte její instagram :)




 chillin :D

Thale z výšky

 naše německá škola

 sousední Quedlinburg





 náš nový nalitý kamarád, kterého jsme potkali na nádraží 
a který nás pak pronásledoval až do vlaku :D

 oldschool

 ukazujeme Němcům Bena :D




 oblíbený supermarket

 zatím bohužel nejlepší fotka, jakou z našeho "tanečního"                                                                     vystoupení na závěrečné prezentaci mám :/


6 komentářů :

  1. tak to ti neskutečně závidím..u nás už výměnné pobyty zrušily (alespoň do francie, a já se fráninu učím, takže smůla)..ale taky se s nimi vždycky studenti bavili anglicky..
    a na primark 'haul' (nebo vlastně cokoliv, co se chystáš udělat o primarku) se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  2. haha, je dobře, že rozšiřuješ českou hudební kulturu i na západ :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Bena bych nikomu radši neukazovala :D
    ve druháku na gymplu jsem byla taky na výměně, v německém Heidelbergu, a němci taky byli o dva roky mladší, to byl celkem rozdíl, radši bych brala stejně staré...a s holkou, u které jsem bydlela jsem si moc nerozuměla ale byla to výborná zkušenost, hodně mi to pomohlo v němčině a taky ráda poznávám, nové lidi i města :) akorát jídlo, co tam do mě cpali v rodině bylo otřesný, samý tučný maso s takovým tím bílým pruhem a k tomu těstoviny v divné slizké omáčce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ti naši byli fakt super a věk vůbec nevadil, kluk se kterým bydlel jsem a jeho rodiče byli taky v pohodě :) A dávali mi tolik jídla, že jsem první čtyři dny tak přejed (přežral by bylo přesnější), že jsem poslední dva dny byl plnej jenom po snídani. Ještě doteď trávim :D

      Vymazat
  4. Čekala jsem, že svůj Primark haul dáš do samostatného článku...:D Každopádně se na něj těšim:) To byla asi ta nejlepší věc, kterou jsem při tomto našem tripu do Berlína viděla, všechno ostatní (včetně Dunkin Donuts) tam už znám:D A podle mě to byla taky nejlepší dosavadní akce našeho gymplu:)

    btw. díky za zmínění mého Instagramu! :D :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ben! No nekecej, já myslela, že se to sleduje jen u nás! :D

    OdpovědětVymazat