středa 24. dubna 2013

What I shopped in Primark (spring haul)

 
A je tu slibovaný článek o tom, co jsem si přivezl
z Berlínského Primarku. Při minulé návštěvě
jsem dobře nakoupil v Bershce a HMku na 
Kurfürstendammu, nyní jsem stihnul jen Primark.

V Berlíně je zatím (pokud mám správné informace)
jenom jeden, ale už jsme viděli i další připravovanou
prodejnu v centru :)

Jinak Primark asi z vás většina zná, je to něco jako HM,
akorát ještě o něco levnější (tomu ale odpovídá kvalita).
K výrobkům jsem ještě připsal ceny v eurech, kdyby jste
chtěli srovnávat :)

Jinak děkuji za krásných sto komentářů (které jste překročili u minulého článku) a ještě hezčích 16 300 zobrazení :)






Sluneční brýle
od horních levých: 2 , 1,5 , 3  a 1,5 


Peněžka a pásek
 a 2 




Modré tričko
2,5 
  
Plátěný baťoh
10 

Crew neck Praha (nenapadá mě český název, mikina ani svetr to podle mě neni, jestli ho znáte, 
tak se o něj v komentářích prosím podělte :)
12 


Crew neck Superbad
 (ve slevě ze 15)





Kotníčkové boty
 

"Obyčejný" boty
A ještě účet :D

A na léto je nakoupeno! :D

9 komentářů :

  1. pchee...zemři v křečích.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. stejně už zase začínám mít pocit že toho nemám dost :D :D

      Vymazat
    2. Křečku! Udav se tim všim třeba :D :D

      Vymazat
  2. jsem nevěděla že je primakr tak levný fakt super jako

    OdpovědětVymazat
  3. Primark je nákupní ráj! už abych byla v Londýně, to budou zase nákupy :D

    OdpovědětVymazat
  4. No proste skvelý nákup! Som nevedela že Primark je tak lacný....čakal som že cenovo to bude to isté čo H&M....myslím že sa vyberiem do Berlína!
    Gratulujem ku komentárom a návštevnosti...krása!
    Tie topánky a ...polosvetro-tričká sú skvelé :D

    OdpovědětVymazat
  5. A to jsem vám váš Majáles záviděla..:D O performance Bloc party vím už dlouho a i když v podstatě započali mou lásku k indie rocku, tak mě jejich účast až tak nenadchla jako Foals, ti jsou pro mě tím nejhlavnějším důvodem, proč jet :D!

    Jo a zamilovala jsem se do batohu, asi tě teď nepotěším, ale přesně takový podobný by se mi líbil..:( :D

    OdpovědětVymazat
  6. hipster :D ale moc hezký oblečení:-)

    OdpovědětVymazat