pondělí 6. května 2013

Superbad crewneck

  
    
    




    
  
Crewneck, sluneční brýle a boty - vše Primark, jeansy Pull and Bear, nárámky Six Men

Konečně to venku vypadá (zase) jarně a já jsem mohl vyzkoušet věci z Primarku, 
o kterých jsem psal předminule. Vzal jsem Adinu (můj italský chrtík, kterého můžete také 
znát z minulých příspěvků), ohrnul jeansy a vyrazili jsme na procházku do Grébovky.

Co říkáte na ohrnuté kalhoty? Já je takhle moc často nenosím, ale při nevyzpytatelném
počasí posledních dní se občas hodí :D

A nezapomeňte se přihlásit do Giveaway!
  

Pár obrázků z procházky po Grébovce, vila (v pravém dolním rohu) 
je rezidence Pavla Tykače v pravé části parku.

7 komentářů :

  1. Jé, to je super pejsek :) Taky jsem o něm dost uvažovala - ten šedý je taková miniatura výmarského ohaře, kterého asi nikdy mít nebudu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Heeeezká chrtice. První tři fotky fotila ona? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřídim :D Né to fotil jezevčík co šel okolo :DD

      Vymazat
  3. Superbad je skvělá komedie, viděla jsem ji několikrát, jinak super outfit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Adina je krasavice :) Občas říkám Adina i naší potvoře, jmenuje se sice Adéla, ale pokaždé pro ni mám jinou přezdívku :D
    A ty ohrnutý kalhoty se mi takhle líbí, i boty jsou super :)
    jo a právě stahuju Insanity, přesvědčil jsi mě! :D zítra to zkusím, ale mám strach:D

    OdpovědětVymazat