sobota 27. července 2013

Another Sweater



  
 

svetr, kraťasy a boty  - vše Primark

Foto by Karolina Cermanová - určitě navštivte její facebook a blog :)
Zprostředkováno Faible Modèles


Dnes můžete vidět outfit z pár nových kousků, co jsem si přivezl z Innsbrucku.
Nad svetrem jsem se docela dlouho rozmýšlel, protože pár podobných už doma mám,
ale nakonec jsem si ho vzal, myslím že jsem udělal dobře :D a tyhle kraťasy teď nosím skoro pořád, 
vypadaj skvěle (jsou takový indie) a jsou taky strašně pohodlný :)

Jinak doufám, že si léto užíváte stejně jako já! Teď jsem pár dní chodil na jednu nárazovou brigádu 
a pak jsme s partou vyrazili na Mácháč. Ten mě dost příjemně překvapil a můžu ho  na blbnutí s bandou
 puberťáků jenom doporučit! :D

11 komentářů :

  1. Sveter je fakt pekný, super kombinácia s tými kraťasami :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty kraťasy jsou skvělé! :) hrozně ti to sluší :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý kraťasy :)
    na Mácháč bych ráda (i přesto, že už v pubertě dávno nejsem, i když na mém chování ještě nějaké pozůstatky zanechala:D) ale mám to trošku z ruky:D

    OdpovědětVymazat
  4. Awww, this is so beautiful, honey ^__^

    Love the short. I'd like to see them better. they have very beautiful design.

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    OdpovědětVymazat
  5. hm, skvelý outfit!
    milujem svetríky!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. strašně ti to sekne :3 (proč je chlapců s takovým stylem tak málo? bože... udělal si někde chybu! )

    OdpovědětVymazat
  7. Well, I don't understand what you wrote here but you look handsome xD lol

    OdpovědětVymazat
  8. Adamko Adamko, zacni prosim prispievat castejsie! <3

    OdpovědětVymazat