neděle 14. července 2013

Postcards from Florence















červený ponožky a červená Vespa - nej



póza?! :D


 samozřejmě David 

a turistická fotka :D

 Dante je všude...







Ferarri a jeho model pro doby finanční krize :D

tričko Pull and Bear, kraťasy Zara, boty Humanic

Tentokrát vás zdravím všechny z Florencie, což je město, které jsem v Itálii rozhodně nemohl vynechat.
Společně s Miláném je to hlavní město italské módy a dějiště největších módních veletrhů - včetně toho pánského - Pitti Uomo. Stylové lidi tu potkáte opravdu na každém rohu - proto je také oblíbeným místem pro italský streetstyle na The Sartorialist. Mně ještě mi zbývá Verona, kde mám v plánu zajít na tamní operní festival.

Tohle je taky poslední klasicky dovolenkovej příspěvek se který vás tu budu otravovat,
 přístě už se můžete těšit na Primark haul ;)

6 komentářů :

  1. Itálii a konkrétně Florencii já můžu! Fotky jsou opravdu stylové, moc povedené!

    OdpovědětVymazat
  2. fotky jsou skvělé :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. ja idem buduci tyzden do Milana tak si ma dost navnadil tymi Talianskymi fotkami :)

    Inak uz len tyzden do konca mojej SUMMER giveaway o tasticku plnu darcekov. Nezabudni sa zapojit tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Je tam opravdu krásně. Taky jsme tam byla a hned bych se tam zas vrátila :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, Florencia - sen mojich snov! :)

    OdpovědětVymazat