úterý 16. července 2013

Primark summer Haul


Crewnecky alá americký fotbal jsou prý teď in (stačí nakouknout třeba do Topshopu/Topmanu,
 tam mají tenhle motiv na půlce zboží), tak jsem si taky jeden přivezl :) Tenhle byl za 12 euro.


moustache kravata za 3 eura - prostě MUST HAVE :D



 svetrů nemá člověk nikdy dost - další kousek za 12 euro

 tričko s Kevinem bylo ve slevě z 8 na 3 eura 


 kraťasy (ty jsem zrovna potřeboval) s ohrnovatelnými nohavicemi - 13 euro


 plavky - ty jsem taky dost nutně potřeboval - 6 euro


 šála, tu jsem nutně nepotřeboval, ale tak neztratí se :D 5 euro

ponožky na zimu s puntíky a proužky za 2 eura? no nekupto :D



 O knitted tie jsem přemýšlel už dýl, ale tady byla za 0,5 eura, tak nebylo co řešit :)

Tak to byl seznam toho, co jsem nakoupil v Primarku v rakouském Innsbrucku, a co vaše? 
Co nakupujete v prázdninových slevách? :)

5 komentářů :

  1. Primarku, prosím, chci zase k tobě <3
    Tam se nakupuje úplně nejlíp, utratila jsem tam téměř všechno, co jsem si s sebou do Anglie vzala :D (nějaká část padla na jídlo :D)
    Máš z tama moc hezké věci :)

    OdpovědětVymazat
  2. ve slevách se dle mého názoru nejlépe nakupují doplňky a boty (protože oblečení už je docela přebrané) např. psaníčko za 200kč, brýle za 70 kč a boty za 150kč? jedině hmko <3 a primark miluju!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Presne...primark náš milovaný...ach...parádne veci...teba mať za chalana..hmmm :)
    Rozhodne sú tieto americko-fotbalové tričká a mikiny hit a toto je mega! AJ ja by som ho nosila xD

    OdpovědětVymazat
  4. Tak bohužel, už jsem je nikde nenašel. Omlouvám se...
    Libí se mi puntíkaté ponožky, protože těch není nikdy dost...

    OdpovědětVymazat
  5. uaaaa Primark! Tento týden jsem do něj vlezla "jen" 5x :D
    Hezký nákup, taky brzo přidám primarkový článek :D

    OdpovědětVymazat