neděle 18. srpna 2013

No.84



 nové Asosácké hodinky zblízka :)




 trošku alá Horacio :D
 a k tomu trošku hrabání v tašce :D

crewneck a brýle Primark, kraťasy Pull and Bear, boty Converse, taška diy, hodinky Asos


Photos by Jitkapro

Dresy jsou prej teď in, dokonce se už vyráběj i jako šaty! :D Tak se ukázalo, že jsem neprohloupil,
 (no tak trošku si svoje nákupní dovednosti pochválit musím :D) když jsem si tenhle crewneck 
na začátku léta pořídil v Innsbrucku.

 Já si teď jedu odpočinout (od lenošení v Praze) na chalupu, ale až se vrátím, 
tak se můžete zase těšit na další outfity a třeba i nějaký random/kecací články ;)

Co se tašky týče, tak je to můj první pořádný pokus o diy (i když nápad to zase tak originální není).
Při něm jsem se tak soustředil, abych to napsal rovně a krasopisně, až jsem si tam přidělal chybu :D
Co vy, taky zkoušíte diy? Používáte plátěné tašky (jestli jo, odkud jí máte)? :)

13 komentářů :

  1. Superske to je! :)
    Inak co sa tyka diy tak to teda prilis nepraktizujem, asi mi chyba potrebna sikovnost a trpezlivost. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty hodinky jsou moc pěkné! A oblečení na tvůj věk a práznidny ideální :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahaha, "odpočinout na chalupu", no když jsem viděla, jak zníčená se vrátila Danina, tak teda nevim nevim :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. great look! :)
    x
    http://www.zaneandthecity.com

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné, všechny barvičky dohromady perfektně ladí. Nejvíc se mi líbí mikča. Plátěnku nosím (hlavně na nákup) a mám ji z Elle. Užij si flákes na chalupě.:-)

    OdpovědětVymazat