úterý 6. srpna 2013

Shorts and Shirt

  
        
  
košile a tričko Pull and Bear, kraťasy a boty Primark

Foto by Karolina Cermanová - určitě navštivte její facebook a blog :)
Zprostředkováno Faible Modèles


Tak a to byly zatím poslední fotky od Karolíny, doufám že s ní budu spolupracovat i někdy v budoucnu :)
Co se oblečení týče, tak kombinace Primark kraťasy + PaB košile je teď asi moje nejoblíbenější.
No i když poslední dobou je horko i na tu košily :D Kadopádně doufám že si užíváte poslední (necelý) měsíc 
prázdnin a přežíváte ty vedra!

 Co plánujete na zbytek srpna? Já jsem plánování trošku podcenil, takže hledám last minute inspiraci :D

7 komentářů :

  1. Košile je super!!:)

    Já jsem nic neplánovala, nechávám to náhodě :D

    OdpovědětVymazat
  2. vcelku fakt pekne, vkusne, sekne ti to :-)

    OdpovědětVymazat
  3. bezva kombinace :))
    já plánuju vymalovat pokoj a jet do berlína :)

    OdpovědětVymazat
  4. pojď se mnou někdy fotit ;D

    OdpovědětVymazat
  5. já ty kraťasy zbožňuju! :D
    Já bych chtěla někam k moři, i když v takovém počasí se to asi ani nevyplatí :) můžeš se už třeba začít učit do školy! :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Co dodat? Skvělé :). Já mám teď stejný problém jako ty, též jsem nějak neplánovala a teď nevím co s prázdninami :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak nejako nechapem ako som na teba mohla natrafit az teraz, veeelmi ti to pristane! :)

    OdpovědětVymazat