úterý 17. září 2013

Pražský Fashion Week


  
  
  
  
 
sako Zara, košile Van Graaf, svetr Sail Exp., chinos Bershka, boty Blažek, tkaničky Le Premiere


Photo by Terka

Tento víkend hostila Praha první ze série hlavních módních událostí podzimu - Pražský Fashion Week.
Já jsem měl to štěstí a dostal jsem akreditaci, takže program byl jasný! :D 
V sobotu jsem se podíval na večerní přehlídky Tatiany Kovaříkové a Beáty Rajské, 
v neděli pak na Replay, Diesel, Van Graaf a závěrečnou La Perlu. České návrhářky byly super,
zvláště Tatiana mě dost zaujala, z konfekce se mi pak nejvíce líbil Van Graaf, který je mému stylu 
asi nejblíž. Nedělní La Perla předvedla skvělou show a parádní zakončení Fashion Weeku.




  





  
  

 Co se týče FW obecně, tak musím říct, že jsem stejně jako minulý rok potkal spoustu zajímavých, 

milých a stylových lidí. Ale na přehlídkách jsem narazil i lidi v Rejoickách ?! Samozřejmě že
 po horách taky nechodím v obleku, ale přehlídka je hlavně společenská událost a dress code by tedy měl být alespoň trochu odpovídající :D

I přes tahanice o to, jak se vlastně může Fashion Week jmenovat, se letošní ročník s tématem
Británie a tamní módy (nechybělo ani anglické počasí :) velmi povedl a už se těším na příští ročník!

Byli jste se taky podívat? A chystáte se na Prague Fashion Weekend nebo Premiere FW? :)

18 komentářů :

  1. Nice proposal, so elegant !!


    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tiez mam vlastne pocit, ze ti ku kazdemu postu pisem to iste, stale jucham a stale sa mi to paci. <3 A vyzeralo to tam paradne. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Musel to byť fajn zážitok, u nás sa nič takéto nedeje, takže sa na podobnú udalosť asi nedostanem :D A outfit je super, súhlasím s tým, že dress code by mal byť dodržaný :)

    OdpovědětVymazat
  4. No jooo, tohle je něco pro mě ^^

    OdpovědětVymazat
  5. No jsi frajer, jen trošku úsměvu by ti neuškodilo, zkusíš to příště?:P Trochu je mrzí, že jsem kvůli škole na tenhle akci nemohla být, ale už se těším na Mercedez Benz PFW, kde dokonce půjdu nějakoú přehlídku!:) Třeba se někde potkáme. A jak ses ptal, kam frcim, poletim na Taiwan:P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ok, příště nahodím nějakej ksichtík :DD

      Vymazat
  6. Musím říct, že mě se ten výraz líbí.. ale usmívat se jsem tě snad ještě neviděla :D Dobře jsi to poladil, jako vždy! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. to je naprosto perfektní:) máš úžasnej vkus!

    OdpovědětVymazat
  8. kluk píše blog? :O to se moc nevidí :) jinak big up :) připomínáš mi Nathana z GG :D

    http://euphoriabitch.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, jednu dobu jsem podle něj měl účes :DD

      Vymazat
  9. páčia sa mi tie posledné šaty a tvoj outfit

    OdpovědětVymazat
  10. Awesome!!! You looked amazing!!!




    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://m.facebook.com/StyleSquaredByZM

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý styl a vlasy;)

    www.Everyday-Runway.com

    OdpovědětVymazat
  12. Byla jsem asi na 6 přehlídkách a nejvíc se mi líbila Beata a Marks&Spencer :) Příští rok jdu znovu :)

    OdpovědětVymazat
  13. Svedčalo ti to, takto si predstavujem ideálne oblečeného muža na FW :))

    OdpovědětVymazat
  14. hodně vydařený outfit!! :) já jsem bohužel PFW promeškala, protože jsem už balila na erasmus do Itálie, ale příští rok už to snad vyjde :) - jsem tvůj nový follower ;) Bára

    http://giallotulipano.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Sluší ti to :)

    www.katerina-f.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat