neděle 1. září 2013

Summer reading

Poslední prázdninový týden jsem, kromě smutnění nad tím že je to opravdu poslední prázdninový týden, 
věnoval i (troše) čtení. I když bych se měl do čtenářského deníků věnovat knížkám o pár století nazpět,
tak jsem se právě začetl do Fitzgeraldova románu Něžná je noc a rozečteného mám i Velkého 
Gatsbyho (toho se ale snažím přečíst v angličtině :D). Další anglickou knížkou, kterou mám 
připravenou na nočním stolku je Catcher in the Rye od J. D. Salingera. Český překlad už jsem četl a musím 
říct, že to je jedna z nejlepších knížek co znám, takže na originál jsem dost zvědavej :)

A co už jsem přes prázdniny přečetl? Za zmínku stojí hlavně Pěna dní od Borise Viana (taky jsem 
zvědavý na její nové filmové zpracování a Pohyblivý svátek od Hemingwaye. Obě dvě doporučuji!
Pokud hledáte něco vtipného, tak sáhněte po sérii Merde od Stephena Clarka,
který popisuje život Angličana v Paříži, určitě nebudete zklamaní.

  


Oxford Street, I'm coming! :D Takže letenku už mám, což znamená že asi opravdu vyrážim v polovině
 října na pár dnů do Londýna! A taky už pomalu začínám plánovat, co všechno musím vidět/ochutnat/navštívit
a na co se mám vyprdnout :D Klasické cíle jako je Westminster, Tower, Big Ben 
nebo Buckinghemský palác jsem viděl, když jsem tam byl se školou, takže pokud máte nějaké
zajímavé tipy - sem s nimy! Budu za ně jenom rád :)

A společnost mi dělá také německé GQ. Ano, je psané v němčině, což byl samozřejmě hned důvod 
si ho ze studijních důvodů koupit! :D Přelouskal jsem už půlku interview s Rayenem Goslingem a pár 
dalších článků :D

Jinak jsem taky dokoukal poslední díly Suits (konec sedmého byl skvělej!!) a zkouknul 
Only God Forgives, The September Issue, uklidil jsem doma a ještě k tomu něco málo uvařil (jak jste mohli
 vidět na mém instagramu). A když už jsem u těch seriálů, na co koukáte? Máte rádi Suits? :)

8 komentářů :

  1. Penu dní som čítala vo francúzštine a z filmu som potom bola celkom sklamaná :/ Dobré seriály čo som v poslednej dobe videla boli Orphan black, Bates motel, Hemlock grove, Shameles... :) Suits som ešte nevidela ale mám to stiahnuté tak som zvedavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pohyblivy svatek je skvela knizka :) ale musim se stydet,tohle leto jsem neprecetla krome pruvodcu po parizi a londyne NIC...no musim to napravit:D laka me Nezna je noc tak si ji asi necham od rodicu dovezt do vidne:) a londyn si uzij, oxford stteet je blazinec :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mas skvely vkus na knizky, vela ich mame rovnakych a Gatsbyho mam aj ja v anglictine! :) A ja na pozeranie serialov zas az tak nie som, za to sa ale (asi) na jesen tiez chystam do Londyna, takze tipy na miesta budem cakat od teba. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude článek s fotkama a pokusím se přidat i nějaký moje poznatky :D :)

      Vymazat
  4. Pěnu dní jsem viděla jako film a docela by mě zajímalo, jestli je to v knížce taky tak zvláštní?! Mám ráda filmy, které se liší, ale tíhle jsem byla nějak zaskočená. Asi bych si knížku taky měla přečíst. Z Londýna se mi asi nejvíc líbilo Trafalgar Square s tím Národním muzeem (galerií). A Primark, kde skončí asi všichni. Třeba jsem ale neviděla Abbey Road, tak zase příště. Jsem zvědavá, co vybereš ty a kam tě to dovede, nějaký tipy se budou určitě hodit.

    OdpovědětVymazat
  5. Kto chytá v žite je jedna z najlepších kníh, ktoré som čítala a určite sa k nej ešte vrátim! Holden mi bol v tej knihe strašne sympatický :D Mala som to ako povinné čítanie, ale som za to vďačná, aspoň som sa k tej knihe dostala :) Nemecký časopis by som si prečítala aj ja, nech z tej nemčiny úplne nevypadnem, lebo sa toho dosť obávam :D Pozerala som nemecké seriály, ale čítanie by mohlo byť tiež fajn :)

    OdpovědětVymazat