středa 16. října 2013

Designblok Premiere Fashion Week

Přesně před třemi dny skončila největší tuzemská přehlídka umění a designu - Designblok.
S tím se již druhým rokem pojí i Designblok Premiere Fashion Week, takže jsem samozřejmě 
nemohl chybět! :D 

Na přehlídkách v kostele Šimona a Judy pár kroků od Pařížské jsem byl i na minulém ročníku. 
Na rozdíl od MBPFW se oproti minulému ročníku nezměnil prostor, ten byl dá se říct identický, 
kvalitě přidalo od minulému roku hlavně obsazení návrhářů. Designblokácký Fashion Week je podle
 mého oproti ostatní dvěma více umělecky zaměřený, tzn uvidíte tam pár našich velkých módních jmen
společně se studenty a mladými návrháři, žádné velké značky (pokud nepočítám Simple). 
Fashion Week má tak díky tomu trochu méně mediální pozornosti, což je na jednu stranu trochu horší
pro ty, co na něm své práce prezentují, ale zase má asi nejzaujatější diváky a příjemnou atmosféru.

Prostory kostela jsou pěkné, ale moc (resp. skoro vůbec) neumožňují připravit zázemí pro ty, 
co čekají například na další přehlídku. Když venku prší a dovnitř vás několik desítek minut nepustí,
tak to není uplně sranda... Naštěstí jsem se na MBPFW seznámil se skvělou partou lidí z branže
se kterými jsem mohl mezičasy mezi přehlídkami strávit v přilehlých kavárnách/restauracích (ačkoliv 
moje peněženka občas zaplakala :D). Určitě koukněte na stránky blogerek Audrey s Pearl, Iny Tiny
 a Lorietty, návrhářky Layko nebo fotografů Alexe a Kuby. A mrkněte taky na nový módní magazín 
Xpose, stojí to za to! :)




netradiční prostory (odsvěceného) kostela Šimona a Judy

 páteční outfit
 sobotní - na mole s Nelsonem, šéfredaktorem Xpose

obě moje fotky fotil Kuba Feranec z CCF


PBL Prague:
  
  

Monika Drápalová
  
saka na gumičky a šaty 2in1


Fresh from Flanders
(Van Hongo, Katrien Van Hecke)
  
když to vyfotím zrovna když se otáčí... :D
  
  

Roberto López Etxeberria
  
  
  
  

Hana Zárubová
  
  

Liběna Rochová
  
  


5 komentářů :

  1. Mně se přehlídky v kostele moc líbily, mělo to skvělou atmosféru. :)
    Akorát to čekání venku v dešti a pan tlačenice vevnitř mi trochu vadily, ale dalo se to

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Přehlídka Liběny Rochové byla naprosto úchvatná! Super fotky!:) moc ráda jsem tě poznala, kvalitních blogů s pánskou módou je pomálu!:) sleduji na fb a bloglovin a těším se na další články a outfity!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Niektore kusky su naozaj pekne, bezovy a koralovy kabatik by som teda hned brala. :)

    OdpovědětVymazat