pondělí 28. října 2013

Designblok studios

Photo by Kuba Feranec (Check Czech Fashion)
  
bunda Zara, jeans a crew neck Bershka, boty Vans a batoh Primark




Ještě přidávám poslední příspěvek z Designbloku, tentokrát ze Superstudia v Nákladovém nádraží 
Žižkov, Kafkova domu a Colloredo-Mansfeldského paláce. Nejvíce se mi líbil Kafkův dům, ten 
mi připomínal Šporkovský palác z minulého roku a byla v něm spousta nových tváří a nápadů.
V C-M paláci toho bylo dost málo a Nákladové nádraží mě ničím moc (kromě prostor) nenadchlo. Oproti 
minulým ročníkům se na první pohed zdálo, že je tam hodně vystavovatelů, ale připadal jsem si jako
v obchoďáku s nábytkem, nebo spíš v koupelnovém studiu :D To bylo způsobeno asi hlavně tím, že jsem 
tam neviděl mnoho mladých, neotřelých nápadů a mladých značek, spíš velké firmy a nic neříkající instalace.
Kořen v HM Home jsem fakt nepochopil :D



#nocomment :D 
kořen
Akty X
jeden z hlavních hitů Designbloku
jedna bonusová :D foto by Nelson 
(připomíná mi to They see me rollin)

8 komentářů :

  1. Tak sa teda opakujem, ale outfit sa mi zasa mega paci a ostatne fotky su tiez paradne. <3

    OdpovědětVymazat
  2. sekne ti to!! Na desingbloku jsem také nemohla chybět!!

    OdpovědětVymazat
  3. souhlasím s tebou, nádraží mě zaujalo jenom prostorama, Kafkův dům byl ale super! :-)
    a outfit je super! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky !!!
    Jaký máš foťák?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :D Mám Fujifilm Finepix S, ale teď hledám něco o pár tříd výš, přemýšlím o tom kterým fotí Kuba (ty první tři outfitový fotky), to je Nikon D7000 ;)

      Vymazat
  5. Zajímavý fotky a Tobě to sluší! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Sekne ti to! mrzí mě,že jsem letošní design blok prošvihla :/

    OdpovědětVymazat
  7. skvělý outfit!:) moc se mi líbí ta bunda! škoda že jsem se nestihla kouknout i do Superstudia, pár kousků vypadá zajímavě!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat