čtvrtek 3. října 2013

InstADAM August/September

1) v Září jsem po více než roce oprášil golfové hole a vydal se na hřiště. Nehrál jsem zrovna jako Tiger Woods, ale myslel jsem si že jsem toho zapomněl víc :D  2) nový přírůstek do botníku, snad mi alespoň chvilku vydržej... 
 3) no jo, jedna vysmátá selfie :D 4) svačinka v bagetérii

  1) stříhání videa z MBPFW 2) projev Jimmyho Choo po přehlídce Jakuba Polanky
3) akreditace na MB Prague Fashion Weekend! :) 4) přehlídka Ether

  1) konec přehlídky Beáty Rajské  2) to se to ještě jmenovalo Prague Fashion Week
3) přehlídka "nóbl" spodního prádla La Perla  4) a to už se to nejmenovalo Prague Fashion Week :D

 1) když mi přišly hodinky z Asosu  2) dokument o tom jak vzniká největší číslo Vogue - The September Issue
3) 3. série Suits a pokračování až v zimě :..( #Litt_up  4) když se sejdou fandové Macbooků :D 5) takhle to dopadá, když poprosíte kamaráda, aby vám přivezl něco z USA :D (díky Matoušek!! :D)

 1) som vařil - steak edition  2) som vařil část druhá - caesar salát
3) večerní procházky Prahou (to bylo ještě léto/teplo) 4) ještě jedna prázdninová :DD

  1) v Costě s jitkapro :)  2) Starbucks...  3) ... letní vychlazený Starbucks... 
4) ... a podzimní Pumpkin Spice kde taky jinde? :DD

Na instagramu mě najdete jako Adamprg :)

14 komentářů :

  1. Paradne fotky, co sa tyka golfu, tak zo mna asi Tiger teda nebude :D, hodinky su krasne, ten drink a vecerne prechadzky Prahou - presne to si prosim! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Golf by som si chcela tiež niekedy vyskúšať, ale myslím, že to nie je moc šport pre mňa, pripadá mi to strašne spomalené všetko, som skôr taký akčný typ :D PFW ti závidím, ale to som myslím už písala :)) a nejakú dobrotu z posledných fotiek by som si dala teraz hneď! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to ve finále tak pomalý neni, vlastně je to docela rychlý :D Ale já k tomu ještě tancuju, takže je to spíš takovej relax :DD

      Vymazat
  3. hezké fokty :) ty hodinky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  4. To mi připomíná, že by jsem taky potřebovala nějaké nové botky, ale budu muset někam do většího města :D
    Sakra, teď mám hlad.. ach jo .

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně dobrej článek, píšeš poutavou formou a fotky máš taky dobré! Super blog, člověk by ani neřekl, že je z Česka (samozřejmě když nepočítám "Prague" v názvu :D)!
    Good luck! :)

    Btw. Už Tě sleduji na instagramu - majkljor!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! To je velkej kompliment :)

      Vymazat
  6. Super fotky! Golf bych si taky někdy chtěla vyzkoušet. A všechno to jídlo... mňam!

    OdpovědětVymazat
  7. skvele fotky a krasne vansky, followujem ťa.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotky! Mrzí mě, že jsem se na Prague Fashion Weekend nedostala, všichni si to chválí. Přidávám do sledovaných :)


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Vans <3 Dobrý výber! A ten dokument o Vogue by som si rada pozrela, kde by som to našla? :)

    OdpovědětVymazat