pondělí 11. listopadu 2013

London Photodiary

Tak a je tu první článek z mého výletu do Londýna, brzy se můžete těšit také na nějaké nákupní tipy, 
pár outfitů a něco málo z instagramu!

V Londýně jsem bydlel v pronajatém pokoji, který jsem si našel přes airbnb a hlavně díky skvělé paní 
domácí jsem si ho nemohl vynachválit. A na to, že byl v soukromém komplexu baráčků a dvou 
činžáků  a né moc daleko (cca 15 min) od Oxford Street, tak vyšel na příjemných 30 liber za noc :) 
A k tomu ten výhled! :) Bydlel jsem také kousíček nad čtvrtí Camden Town, známou hlavně pro své 
trhy a svůj noční život. Noční život jsem tedy nijak zvlášť netestoval, ale musím říct že trhy opravdu 
stojí za to. Najdete tu všechno, a tím myslím snad opravdu všechno :D

V Londýně jsem byl sice podruhé, ale to poprvé bylo se školou a jenom na den, a moje dojmy by se 
dali zkrátit na "strašně moc lidí, nevim co na tom všichni vidí". Ale to byl dojem naprosto chybný!
To co jsem stihl vidět za těch pár dnů mě ohromilo a doufám, že se mi tam podaří dostat co nejdřív 
znovu! :) Stihl jsem nákupy na Oxford St. a v Camdenu, dát si makronky v Covent Garden, koupit 
batoh v Urban Outfitters, projít si SOHO, fall in love do jejich obchodů s potravinama, přejít 
Millenium bridge a nakouknout do Tate a Globe Theater, dát si Fish and Chips (+ pokecat se
studentem z Oxfordu) a octové brambůrky nebo si spálit jazyk o originál Engliš Tý. 
Stihl jsem toho celkem dost ale pořád mi ještě 99.99% Londýna zbylo na příště.

Tak se tam se mnou nyní můžete přenést alespoň u pár fotek, co jsem stihnul nacvakat :)
A hlavně nezapomeňte - Keep Calm and Love London!

Camden Town
 C2 jsem jezdil každé ráno, ideálně nahoře nad řidičem :D
Mayfair
SOHO
Makronky z Ladurée v Covent Garden
pohled na St. Paul skrz Millennium Bridge od Tate Modern
Fosterova okurka - určitě stojí za to se jít podívat až pod ní, a možná ne o víkendu, 
kdy budete v mezi desítky metrů vysokými bankovními budovami uplně samotní - jako já :D



něco anglickýho k snídani :D
 "moje" ulička, o odbočku nahoře jsem bydlel :)
 a už razím doubledeckrem k Oxford Street
 Nejlepší sedačky v Camden Marketu!
 Camden Lock
 too much SWAG in one outfit
 "sekáč" s Hollisterem a Abercrombiem v Camden Marketu
 první várka nákupů :D
 nová záliba - pojídání želé z 100% pomerančové šťávy :D
a ještě něco málo na večer...
 Vidíte ten vyšší činžák pod kopulí? Tak tam jsem bydlel :) 
 Parliament Hill Fields Park
jeden z nejvýšších kopců v Londýně (98m ! :D)
výhled na St. Paul a Shard...
 a na City
 Oxford Street po druhé :D
Selfridges - obchod o velikosti Národního muzea a na každého zákazníka 4 prodavači - why not? :D
btw jestli se půjdete kouknout do tamního Food courtu, tak asi dostanete infarkt, nedá se to popsat, musí se to zažít! 
den na Oxford St. je málo :D
Urban Outfitter - obchod ze kterýho prostě musíte mít všechno! :D
Soundrack z Gatsbyho nebo Drive na vinylu, spousta funny doplňků a stylovýho oblečení.
 klasika
 procházka po čtvrti Mayfair
 jak taky může vypadat řezník...
 občas by se hodilo i u nás :D
srdeční záležitost aneb fastfood trochu (víc) jinak
 skvělej grafickej design a skvělý sandwich - You definitely must eat at EAT.!
 úžasnej obchůdek s jídlem, všechny možná druhy bio a organic :)
a regály plné smoothies!!
 Piccadilly Circus
 skvělá trafika!
 :D
 Vintage na každém kroku
 Covent Garden (a Ladurée! :D)
 London Eye a Houses of Parliament
 Victoria Embankment
 Millennium Bridge
 Shakespearův Globe
 pohled na City a Tower Bridge
momentky z Tate Modern
 Globe zevnitř
 Soho v noci
 v Sohu letí Krušovice! :D
když se jdete mrknout v sobotu večer do Apple store u Oxford st. a potkáte Lokiho :D

12 komentářů :

  1. Taková zásoba fotek, ale moc pěkných :) Já bych jela hned, snad si po státnicích najdu čas. Když vidím Londýn, úplně se mi rozbuší srdce. asi osud :D



    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky! Já teď zrovna přijela z Bruselu, ale když to tak vidím, hned mám vymyšlenou další zastávku... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hele a byl ve Whole Foods taky food court? A co TOPMAN ? Jak to vypadá v ostrovní zemi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v tom kde jsem byl (u Piccadilly) tak nebyl, akorát sis tam mohl nabrat příbory atd a sníst si tam to co sis koupil normálně v obchodě ;) Topman byl super, i když jsem si tam vybral jenom peněženku :D Měli tam patro s oblečením z vybranejch sekáčů, další patro s kouskama od mladých designéru a hrooomadu skvělej doplňků :)

      Vymazat
  4. Ach, keď vidím tie fotky, hneď by som šla! V Londýne som bola len raz a tiež so školou, ale na necelý týždeň a učaroval mi! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Na tvoje londynske clanky som cakala a wooow, to su ake paradne fotky! :O Strasne z nich citit miestnu atmosferu, hned by som tam sla. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelé fotky :) Tie nákupy ti fakt závidím, minulé leto som bola v Londýne s kamarátkou na 2 týždne a hneď by som si to šla zopakovať :)

    OdpovědětVymazat
  7. Parádne fotky :) hneď teraz by som išla do Londýna ak by som mohla :)
    a z Lokiho by teda bola kamoška riadne mimo keby ho tak stretla :D

    OdpovědětVymazat
  8. úžasné fotky :) s nadšením followujem :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, vznikl nový projekt s cílem zmapovat všechny české a slovenské fashion blogy. Jestli máš minutku, stačí tam zapsat adresu a název blogu.
    Seznam českých a slovenských blogů
    Děkujeme za podporu

    OdpovědětVymazat
  10. Naprosto úžasné fotky:-) Před týdnem jsem se také vrátila z Londýna a mohla bych tam jezdit pořád, jelikož je to tam neskutečné a pořád máš co dělat. To, že Oxford St. nestihneš za 1 den je jasné! Byla jsem tam 3 dny za sebou, a pořád jsem neměla prošlé všechny obchody.. :D

    OdpovědětVymazat